Kommer du att vaccinera dej??

När jag kom hem var det full fart med grusgången, det kommer att bli jättesnyggt. Imorgon ska vi fortsätta och då åker en hemsk rabatt med ogräsblommor och sen kommer allt att ersättas med fint gårdsgrus. Sen ska bara allt skräp bort från gården....ja vi har en hel del skräp efter vårt husbilsgarage som stormen Gudrun blåste omkull, och ja jag vet att Gudrun härjade för länge sen men vem faan måste ha bråttom...Rom byggdes inte på en dag....

Har mått bra idag, trycket lite högt än men inget alarmerande....ingen migrän...ja, har fått mått hyfsat. Måste tagga ner för att få fortsätta må bra....Vill verkligen må bra...Det är ju så mycket roligt man vill göra hela tiden..så många fantastiska människor runt omkring mej jag vill umgås med och vara nära.....har inte tid att må dåligt. Vill inte må dåligt och tänker faan imej inte göra det heller.

Svininfluensan är visst på väg också..på allvar om man får tro media. Kommer DU att vaccinera dej??
Själv har jag ingen aning...det pratas om biverkningar och sånt..lite som att välja att dö av svininfluensa eller nån läskig biverkning av vaccinet. Nåja, än ska man väl inte behöva dö av skräck i alla fall....bara att bida sin tid och vänta......Var det så här dinosaurierna kände sej...medvetna av en kommande katastrof som skulle utrota dom från jorden......eller slogs de döda på en sekund? Jag skulle föredra en sekundsnabb Big Bang....hatar att oroa mej...hatar att veta i förväg....Fy faan för att vara spåkärring...men de kanske inte kan spå sej själva...

Imorgon är jag ledig och det kommer att vara fantastiskt skönt

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Ja du måste må bra för vi gillar dig tjejen och tack för de fina orden på min blogg..kramar i massor och massor igen..

2009-07-19 @ 00:52:00
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de blir tomt utan dig för mig med. Jag tycker mycket om dig vet du... skoj att någon kommer sakna mig... Å jaaa fast att skrattet igår va hemskt med tanke på va du fick ta redapå så är det är de ändå skönt att få just skratta.



Fick bli hemma med sonen idag... magen som e jobbig för honom. Å regnet öser ner och vi som hade tänkt iväg åt kusten ikväll... men vå får göra de bästa av de...'



Ha de gottis och vi hörs //Tess

2009-07-19 @ 11:44:27
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Anki! Hoppas allt är bra med dig! Och hoppas dina återkommande migräner slutar snart.. Jag hör hört en massa olika bud om svininfluensan. Det är väl de som är allergisk mot ägg som inte kan ta vaccinet, eftersom det är uppbyggt utifrån ägg eller höns eller nått.. men enligt mina läkarkällor så är inte svininfluensan farligare än någon vanlig influensa så länge man inte ser dödssjuk ut :p Jag tror inte att vi ska oroa oss så mycket! När (OM!) det kommer så kommer det och då får vi handskas med det problemet då :) Staten är väl förberedda med vaccin iallafall.. vi får väl se. KRAMAR

2009-07-19 @ 19:09:18
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0