Kamouflerade skator

Hemma igen efter ett kvällspass. Den förflöt fint även om det blev lite mycket att göra stundtals, men det fixade vi galant. Nina är kanonbra att jobba med.

Åskan har gått lite här, men jag tror de hade mer hemma än vad jag hade på jobbet för jag hörde bara två smällar....synd...jag älskar ju åska.

Visste ni att skatorna här där jag bor kamouflerar sej i rött när de knycker körsbär? Jo, det är sant, stora är de åxå skatorna....eller vad säger du Ella?? Hihihi, när jag åkte till jobbet idag så tutade jag som jag alltid gör när jag åker förbi hos Ella och Kent.....såg ingen ute men slängde ändå en blick i backspegeln och DÅ SÅG JAG DEN.....den stora rödklädda skatan i Ellas körsbärsträd........närå, jag bara skojar så klart, jag såg Ella uppflugen på en stege i körsbärsträdet i full färd att plocka körsbär....Jösses jag kunde skrämt slag på henne när jag tutade.

Nej nu är det snart dax för sängen, upp tidigt imorgon...kör en förmiddag sen är det HELG och eventuellt en tur till Lisseberg.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Det är ingen fara med att du skrämmer mig för man har faktiskt siktet inställt på att en del bilar tuttar så man blir oftast inte rädd och jag är sån att jag kopplar bort omgivningen när jag gör något så jag hör oftast inte då..kramis

2009-07-31 @ 06:55:38
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0