Jobbarfunderingar

Sitter på jobbet och vi har just rushat undan frukosten så nu är alla mätta och belåtna. Jobbar till ett och sen är jag ledig fram till fyra då jag börjar ett kvällspass...delad tur alltså. Funderar på att stanna på jobbet och sova en stund istället för att åka hem....ingen hemma ändå. Men vi får se.

Igår klippte Peter gräsmattan så nu är det fint hemma. Idag ska Vicce och Peter kolla på en båt i Askersund....det var nog inget vi är ute efter för det gick inte bra att köra sakta med den och vi brukar ju köra drag eftetr båten. Men vi sa att det är nog bra att kolla på den så vi har nåt att jämföra med....men den var jäkligt dyr åxå så....ja vi får se.

Mår bra förresten, har inte haft migrän på sex dar..ja, jag räknar,...och blodtrycket har lugnat ner sej och hela jag känner mej lugn och sansad. Känns riktigt bra och jag kan bara hoppas det håller i sig.

Dax att fortsätta jobba lite....lägga nån....duka...förbereda lunchen...bädda en säng....kolla tvättstugan etc etc....ja, dagen rullar på.

Ha en skön dag!!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: tess

Hej gumman glad när ja läser att det har lugnat sig med tryck och migrän. Hoppas verkligen att det bara var något tillfälligt för jag blev så orolig för dig...



Vi kom hem igår och nu har man att plocka med men jag känner mig lugn och mår bra. Det tackar man för.



Saknar er på jobbet dock även om ja inte vill jobba.... //Tess

2009-07-26 @ 11:40:31
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0