Idag...

...är en bra dag...en ledig dag...en rensardag....Jag har rensat lite rabatter ute, klippt iordning min pyttelilla rosbuske och planterat lite tagetes. Mina tomatplantor jag fick av Ella börjar gulna så jag ringde henne för att kolla vad jag ska göra åt saken. Jag är livrädd de ska vissna ner och dö...de får ju inte riktigt den omsorg de är vana vid hos Ella efter flytten till mej. Men det var ingen fara sa hon, det är vinden som gjort dom gula, det var likadant hos henne sa hon. Nu flyttar de till ett lugnare ställe där inte vinden kommer åt lika hårt.

De röda vinbären och krusbären är mogna så Victor typ bor i vinbärsbuskarna och krusbärsbuskarna. Han älskar verkligen bär...

Nu ska jag gå ut och njuta av dagen tills Peter kommer hem med maskinen han ska köra ut gruset med, då blir det krattningsjobb åt mej. Kul!!

Än leder Johnny Depp hunkomröstningen.....har du inte röstat så gå in och rösta på din favorithunk i mitt tidigare inlägg....bara på skoj alltså....

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: tess

mads har ett extremt speciellt utseende men jag har sett all film han gjort och när man sett Mordkomissionen samt den underbare filmen Älskar dig för evigt kan man inte bli annat än kär... ha ha ha... ananrs gillar ju ja lite skitiga killar....



//tess

2009-07-22 @ 18:46:00
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Evalena

Klart att Johnny leder..skönt att du har haft en bra dag..de får visst omsårg så det räcker och blir över så det så..kram

2009-07-22 @ 19:56:33
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0