Idag då....

Idag har mest varit en sån där "komma ikapp-dag"...när vi inte var och tittade när Weine och Peter grävde ur för Brinkarnas utbygge förståss. Det kommer att bli skitbra tror jag.

Vi har haft ett extrabarn här, Vicces kompis Nils har sovit över och de hade skitkul som vanligt. Fattar inte att två kids kan hålla igång så in i bänken, de hittar på roliga saker hela tiden, har aldrig tråkigt. Helt fantastiska ungar.

Jag måste bjuda på en "Jag mötte Lassie".......Helena som var på samma fest som mej i fredags var på pizzan i Åtorp en kväll....där satt en man hon kände igen.....Det var Fadde, ni vet Linda Rosings ex....å han tog cykeln därifrån men en liten blondie.......fasen, i lilla Åtorp.....Som sagt, Jag mötte Lassie...hehehe

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0