Fredagkvällen i bilder.....

Jaha, igår mådde jag som jag förtjänade..med råge kan man säga. Men vi hade riktigt kul på fredagkvällen med mycket dans, skönsång, god mat, god dryck och trevligt sällskap. En bra kväll helt enkelt.
Vi låter bilderna tala sitt eget språk ett tag....håll till godo...


Det var Sussie och Helena


och Cissi och jag som träffades för en rolig afton....


Vi åt gott.....


och drack gott.....


Helena försökte likna en ilsken tjur....eller nåt.....


Youtube fixade partymusiken med Sussie vid rodret.....


Helena och jag dansar...eller nåt...


Cissi dansar.....


Å Sussie dansar....


Glaaaaada.....

Ja, ett litet urval från en rolig kväll som fortgick fram till typ fyra på morronen....så, därför ingen uppdatering förrän idag, söndag. Igår var jag föööör trött.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Det var nog inte bara trötthet utan lite huvudvärk också tänker jag.Kram

2009-07-12 @ 13:25:05
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: tess

Du får väl bjuda med mig nästa gång då... ha ha ha ha.... //Tess

2009-07-12 @ 17:01:27
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0