En helt vanlig torsdag...

Ledig förmiddag och jobb ikväll till nio. Guld att man har svärmor här som håller Vicce sällskap och håller ställningarna.

Tänk vi fick en besiktningstid för husbilen idag helt otippat...när vi sökt förut har det inte funnits tider förrän långt in i augusti men en lyckträff igår kväll alltså så nu blir den äntligen besiktad. YES!!

Mulet är det ute och det har regnat på morgonkvisten.....vi har inte haft en sån här dålig sommar på typ 50 år var det nån som sa. Många ytterligheter i år...många rekord...var det inte nåt värmerekord, vattenrekord, myggrekord ja jag vet inte alla rekord jag läst om....kanske läge att själv försöka slå nåt rekord i år hehe.

Fotbollsträningspremiären gick jättebra i går, många flåsande barn som inte tränat på några veckor....men kul hade de. Match redan på onsdag nästa vecka och sen söndag nästa vecka.....jag jobbar så klart kväll på onsdag men jag ska försöka byta bort den kvällen, Nina var så snäll så hon skulle hjälpa mej om inte hon också jobbar kväll förståss.

Vi hörs kanske under dagens lopp, beroende på vilken arbetsbelastning det blir under kvällen...men idag jobbar Nina och jag och då brukaar det flyta på alldeles utmärkt bra.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Nina

när är nästa hemmamatch :) ? kram

2009-07-30 @ 21:07:24
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Evalena

Hoppas du har haft en bra kväll och vi ses snart..kram

2009-07-30 @ 21:09:32
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0