Earth song

Har jobbat kväll ikväll...svettigt.  Tidig eftermiddag hördes åskan tydligt och svarta moln närmade sig med ljusets hastighet. Eftersom jag älskar åska satt jag som vanligt ute i trädgårdsmöblerna och njöt medan den närmade sej allt mer...Tyvärr kom den intte ända fram så vi fick varken åska eller regn....lika torrt men lite svalare ikväll. Skönt.

Hela överkroppen min är täckt med eksem som kliar och svider så nu kan jag tala om att nu är jag jävligt trött på värmen. Kan jag inte få klara mej åtminstone vartannat år från den förbannade klådan och utslagen....men neej då, inte det inte. Vilka jävla lyxproblem egentligen, när barn dör av svält världen över....och här sitter jag och gnäller över några jäkla utslag....

Nej, kolla in den här videon istället, den är grym tycker jag. Och tänkvärd!! Har inte sett den förut men tvärfastnade för den när den visades på MTV häromdan.


Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Tråkigt att du har sådan klåda vi får hoppas att den ger med sig lite för det kan jag förstå är väldigt jobbig att ha . Ha en bra dag . kramis

2009-07-02 @ 06:31:56
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de e underbart fint där ute... de har väl byggt lite för mycket där ute kan ja tycka... //Tess

2009-07-02 @ 12:05:32
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0