Chokladboven

Har tillbringat kvällen i soffan tillsammans med teven. Kollat in ett par bra filmer och fått ett migränanfall. Den stora skillnaden mellan detta anfall och den andra är att jag inte gick i taket...blev inte stressad eller orolig. Ett gott tecken. Skulle vilja veta varför de kommer så ofta just nu....man kan få migrän av stress (känner mej hyfsat lugn och harmonisk)...choklad (å det käkade jag på vägen hem från jobbet)...vin (och det har jag absolut inte druckit)...en del ostar (och det har jag heller inte ätit)....SLUTSATS: Det var chokladens fel.

Nåja...Peter blev klar med det "lilla" extra semesterjobbet ikväll så nu får vi verkligen hoppas han får vara ifred och ägna sej åt det som han själv vill göra. Han måste ju för faan få ledigt och ägna sej åt sitt eget precis som alla andra på semestern...han är ingen övermänniska som orkar mer än alla andra...han är faktiskt mänsklig och måste få vara det. Eftersom jag jobbar hela sommaren så är de dagar vi är lediga tillsammans guld värda.

Spännande saker på våra kompisars husbygge imorgon...då kommer cementen till grunden. Sen är det "bara" resten kvar. Ska verkligen bli kul att se när det är färdigt.

Nu ska jag fortsätta att bara vara...familjen sover sött. Imorgon ska vi göra grusgången klar...Peter beställde grus och fick det levererat idag. Han gör verkligen fint här utanför.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Synd att inte

*migränen kan ge sig så du får njuta av sommaren

*att Peters chef inte har någon skam i kroppen och låter honom vara i fred.

*att då Peter inte har STORA horn i pannan..fniss

Nej skämt och sidor hoppas ni får två bra dagar tillsammans hela familjen..det vet jag att ni får..massa kramar från mig..

2009-07-21 @ 07:31:52
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0