Båtsökande

Väntar på att lunchen ska koka klart på spisen...börjar jobba klockan tre men slutar redan åtta så det är ett kort pass. Ska köpa med kebabrullar och godis hem till fredagsmyset ikväll. Hoppas det är något bra på teven att mysa till...en film eller så.

Funderar på hur länge frissan har semesterstängt...behöver verkligen klippa mej...ser ut som ett troll...värre än vanligt alltså. Ska klippa mej KORT och spretigt...det är min standardfras.

Peter bor på Blocket.se för han letar efter en båt..vi ska sälja vår husbil för vi hinner inte vara ute i den som vi vill. Jag jobbar hela sommaren och eftersom barnomsorgen har stängt fyra veckor måste Peter passa in sin semester då och det gör att vi inte får nån semester tillsammans. Dyr prydnadssak kan man tycka....en båt kan man utnyttja med dagsturer på ett annat sätt än husbilen....vi får väl se var det slutar. Jag gillar ju inte sjön....tycker inte om att inte ha fast mark under fötterna...känns som om det lurar allsjöns läskigheter under vattenytan...hua, läbbigt...Men både Peter och Vicce älskar sjön så vem är jag då om jag hindrar dom....jag får helt enkelt lära mej...får väl dra på mej dubbla flytvästar, pepparspray och ett spjut...man vet ju inte vad som gömmer sej under ytan som sagt......

Ha en skön dag, det ska jag försöka ha

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0