Bästa medicinen

Bättre idag, inte trött i alla fall. Mår skit på grund av alla förbannade migränanfall jag haft den senaste tiden, jag stressar upp mej inför dom, jag stressar upp mej IFALL det ska komma ett så där förbannat olägligt....kan det vara stress tro...är lite rädd för att hamna i stressträsket igen, ingen bra erfarenhet....Tur man känner till sina varningsklockor, det är ett privilegie få förunnat....Egentligen dumt att stressa upp sej över saker man inte kan styra ändå...man kan bara göra sitt bästa, hålla huvet kallt och gilla läget.

Mitt botemedel när jag känner att det barkar iväg är mamma, hon är sund och har smarta ideér. Hon tänker på sånt jag inte kommit på själv....Hon är smart och hon är bäst!

Nu ska vi snart käka lite lunch och sen bär det iväg till ännu ett pass

Ha en bra dag och kom ihåg att inte jaga upp dej över småsaker....det är det så många som gör redan.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0