Wells ute....

Gokväll
Oj vad jag har städat idag, känns skönt nu faktiskt.  Victor skulle va med en kompis i eftermiddag så jag skjutsade honom dit. Jag passade på att träna lite (när jag var ensam och ingen kunde skratta åt mej:)), det gick faktiskt bra och var lite lagomt jobbigt.
När jag duschat åkte Peter (som kommit hem från Hagfors) och jag och hämtade Victor. Han hade varit hos sin kompis Nils vars föräldrar är våra vänner Lisa och Weine som ni hört om förut här. De frågade om vi ville kolla på Körslaget hos dom och det gjorde vi, det var jättemysigt.

Magnus kör fick min röst ikväll, de var grymt bra med sina finstämda basröster. Han hade jobbat bra med rösteffekterna tycker jag och de sjöng verkligen körsång idag. Wells var också bra, den kören är ju riktigt proffsig så jag är förvånad att de åkte ut. Hannas kör tyckte jag var klart sämst ikväll...trodde verkligen de skulle åka ut......Erik hänger nog kvar på grund av sitt utseende och sin charmiga framtoning för kören är inte särskilt bra..enligt mej då....Hm, dramat fortsätter nästa vecka.

Nu ska jag ta mej en macka...är vansinnigt hungrig.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0