Skitdag

Jaha, då var den här dagen över....då vi haft opponering i skolan. Fy faan så jävla totalsågad min grupps arbete blev av den opponerande gruppen....kändes fruktansvärt att sitta där och bara höra en massa fel....eller fel förresten...hela jävla arbetet var kasst.......
Men det tycker inte vi, vi har jobbat stenhårt med det och att bli sågade längs fotknölarna kändes hårt.....riktigt hårt.
Men nu känns det skönt......den värsta dagen i min universitetshistoria så långt är äntligen över. Men nu reser vi oss, fixar till skiten och går vidare.........Nu kan det bara bli bättre.........eller??

Nu ska jag ta mej ett par cider och koppla av med min underbara familj.

Försökte hitta ett citat som kunde spegla den här dagen........men det fanns inte nåt........

Kommentarer
Postat av: elin

haha smaka cidern bra =P blev nykter för min del, vinet var jäst, tusan också... =/

2009-01-10 @ 14:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0