Sjuk besvikelse....

Då var vi där igen då...den jag röstade på åkte ut....vet ni vem??
MAGNUS såklart...det fanns ju ingen annan som ens var i närheten.
Faan säger jag....hade velat se Magnus och Hannas körer nästa vecka.
Kan ni ärligt säga att Team Magnus ABBA-tolkning var annat är superb och alldeles....underbar.
Djup suck.....
Jag både messade och telefonröstade men jag tror det sitter nån liten skit och sållar bort alla mina röster för de jag har röstat på har alltid åkt ur......
Nästa vecka ska jag inte rösta alls...bara hoppas på min favorit. Undra vilken kör som gör bäst ifrån sej nästa vecka?? Jag hoppas att folket röstar efter hur bra körerna framträder och inte på sin egen personliga favorit. Såklart Bollnäsarna röstar på Bollnäs och Boråsarna på Borås osv men jag menar vi andra...som inte har såna band.....
Jag har röstat på olika varje vecka tror jag, väljer den jag gillar just då...den som sjunger bäst just den kvällen...



Dagens citat blir en dikt:

Brinn så länge du lever.

Låt ingen få släcka din glöd.

Brinn så vi alla kan se dig.

Vägra vara levande död

Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0