Sista dan på terminen

Hej på er, kul att ses igen

Idag har vi haft litteraturseminarie och trots att jag var dåligt förberedd så gick det jättebra. Jag hann igenom det mesta i boken inatt och de som var i min grupp för dagen var både duktiga, smarta och pålästa. Det var riktigt kul faktiskt. Jag var i samma grupp som några jag inte gruppat med tidigare och det tycker jag är både spännande och kul.

Ikväll var vi (min familj och jag) och gratulerade min mamma som har födelsedag idag. GRATTIS IGEN MAMMA!!
Hon fick en flaska Baileys (som jag själv tycker är supergott) och en vacker blomstervas med en hoya (poslinsblomma) planterad i vitt dekorationsgrus i. Hon blev jätteglad.
Det var jättetrevligt, gott fika och sköna, roliga diskussioner. Träffade brorsan, han var visserligen på språng men hann säga hej i alla fall. Trevligt.

Mindre trevligt var det när jag ställde mej på vågen...brukar väga mej på deras för de har en digital och jag har inte vägt mej på den sen före jul.........Det mina vänner var en riktigt jobbig upplevelse...måste verkligen göra nåt men hur faan gör man?? Allt är ju så jäkla gott...men det så klart man måste ju göra ett val här.....svårt men en sak är säker och det är att väga sej är pest....riktig pest. Nåja, vi får se...jag har ju skrutit om mitt pilates-set jag köpt...kanske skulle göra slag i saken snart....

Ja, dagen har varit riktigt bra...jag har fått nys om ett par nya bloggar jag ska kolla in...ska bli spännande.....

Nu är det dags att studera den nya studiehandledningen och förbereda sej för nästa termin som börjar på måndag. Då ska vi läsa psykologi och det ska bli jättekul. Jag vet att jag pratat om det förut så det pratet ska jag hoppa över ikväll:).

Dagens citat blir
"Naturliga ting åldras vackrast."

Kramelikram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0