Shoppingdag.....

Hej på er
Idag har varit lite utöver en helt vanlig vardag fast det varit vardag ändå liksom......jag har shoppat litegrann...och ska fortsätta med det imorgon...då intar jag Karlskoga...idag intog jag Örebro.
Victor och jag åkte dit och bytte hans mobil..han köpte en dyrare, snyggare och bättre.....PRECIS EN SÅN SOM JAG VILL HA;). Men men, jag kommer nog att köpa en sån han bytte in tror jag för den gillade jag jättemycket...men jag får nog vänta tills jag jobbat lite mer nån månad...man är ju student ju...

Nåja, vi intog Marieberg med alla reaskyltar högt och lågt....Vi rusade in i första bästa affär...Wear It, där hittade jag en del kläder, likaså på Ginatricot...men de andra klädaffärerna innehåller faan inte kläder för min figur det är då ett som är säkert. Jag provade hur mycket kläder som helst men det var för tight, för urringat, för stora armhål och så tröjor som man inte liksom inte ser var tröjan slutar och ärmen börjar.....ja inte är det lätt att köpa kläder när man är 40+ och "lätt" (hehe) överviktig. Man skulle kunna tro att de syr upp kläder till små tunna minifigurer...men kära nån se er omkring säger jag....det är inte många som faktiskt har figur som passar i dessa minikläder. Avdelningen där dom har större kläder vill jag inte handla på för de är inte särskilt snygga....Nej, det är svårt med kläder, men som sagt lite hittade jag idag. Dessutom var det fantastisk personal på Ginatricot på Marieberg i Örebro...helt outstanding faktiskt. Det gör mej glad!!

Känner mej nöjd och lite trött.


Dagens citat blir

"Ett fynd är något du inte har användning för till ett pris som du inte kan motstå"

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0