Sängkanten

Hej hej
Sitter på sängkanten och pustar ut efter ett ton tvätt som jag vikt...fick för mej att städa i garderoben också när jag ändå höll på därinne.....så nu är det fint minsann.

Det enda jag hör nu är tumlaren som torkar den näst sista högen tvätt...Skönt. Sen är det kvällen hörrni;).

August mår inte riktigt bra, han håller sej undan och känns varm...feber antagligen. Vi håller noggrann koll på honom, vi försöker få honom att äta och dricka men han vill mest bara sova. Man blir så bekymrad och vill bara att han ska bli bra.

Jag har inte ett dugg mer att prata om ikväll, hjärnan är väl helt tom antar jag...trött och så....

Imorgon är en ny dag med nya äventyr....Min födelsestad Mariestad, imorgon kommer jag igen.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0