Pluggafton

Ja då var det kvällen igen...
På föräldraföreningsmötet diskuterade vi en bytardag som vi ska anordna i februari. Folk får komma dit och lämna saker de vill sälja och köpa saker de vill ha...allt på temat vinter, sport och fritid. Jag kommer att vara med hela dan, känner att jag måste det eftersom jag inte var med och sålde lotter på julskyltningen. Men det ska bli kul...jag ska försöka få tag i skidor till både mej och Victor....det var riktigt länge sen jag åkte skidor så det ska bli en rolig upplevelse. När jag var barn åkte jag och min lillebror tillsammans med våra föräldrar hur ofta som helst, vi fullkomligt älskade att åka skidor....på längden vill jag skarpt poängtera för utför har jag gjort en enda gång och den gången slutade med att jag slängde in utrustningen där mamma så snällt hade hyrt den åt mej....eller hur mamma:)? Ja, så var det faktiskt och jag kan berätta hela historien nån gång men inte idag för det var ingen rolig historia direkt....inte för mej i alla fall...hmmmm.

Ja nu blir det dusch och sen pluggande ett tag tills ögonlocken blir för tunga.

Dagens citat måste bli detta som jag tycker är så fint

En sann vän är en sällsynt fågel



Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0