On my way

Gomorron
Ja vi sov 10 minuter för länge idag och då mina vänner blir det lite halvbråttom. Men det gick bra ändå...mornarna går liksom på rutin. Victor kom med bussen utan stress och jag fick 5 minuter över till att prata med er till och med. Ja så kan det gå.
Victor skulle följa med en kompis hem direkt efter skolan idag för han har fotbollsträning 16,30. Han slutar så sent idag så att åka hem med bussen (som för övrigt tar en längre tur just på onsdagar) blir ett stressmoment. När jag är hemma brukar jag för det mesta hämta Victor vid skolan så han slipper bussresan.
Jag sticker direkt till Degerfors via Karlskoga när jag slutar i Örebro idag, då ska jag mätta mitt kylskåp igen. Ska köpa nån liten namnsdagspresent till Vicce också för han har namnsdag idag. Vi firar egentligen inte namnsdagar nåt särskilt men idag tänkte jag överraska honom.

Nej nu måste jag dra. Föreläsning biologiska teorier fortsättning från i måndags. Ska bli jättekul.

Hörs ikväll

Ha en superbra dag. Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0