Nannes kör ute.....

Jaha ja, nu var veckans körslag över.....Nannes kör fick min röst ikväll för de var solklart bäst, rockigast, proffsigast och häftigast......men de åkte ut....Varför då undrar jag??
Min smak måste skilja sej BIGTIME mot resten av Sverige...jag måste verkligen ha väldigt konstig smak.....eller har resten av Sverige det och min är den enda rätta?? Ja inte fasen vet jag.
Robert Wells kör var sämst idag....ingen koreografi....ingen bra låt.....tycker jag. Vad tycker ni??

Käkat fläskpannkakka ikväll.....ganska gott.

Nu ska jag fortsätta kolla på Burning up....en serie i två delar som började igår...rätt så bra faktiskt. Måste ju se hur det slutar.....

Dagens citat blir

"Livet är som en direktsändning, det går inte i repris"

Njut av idag för idag är snart igår. Njut av nu för nu är snart då.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: tess

Ja han e grymt snygg å trevlig oxå... väldigt go sådär. //Tess

2009-01-11 @ 12:01:47
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0