Myspys

Hej på er.
Vilken härlig dag det här har varit...och är. Vaknade till ett vackert snöväder imorse. Jag bara älskar snö!! Jag har pratat med en del folk i telefon idag och de har ojat sej över snön....vi vill ha vår nu säger de...jag är sååå deprimerad osv....
Okej, jag har full förståelse att man kan vara deprimerad under den mörka årstiden men man kan väl inte begära att det ska bli vår i januari. Det är ju fortfarande mitt i vintern och då ska vi väl ha snö...eller?? Nej, låt vintern vara vit, våren blommig, sommaren varm och hösten mörk och regnig...det är mest naturligt både för oss och för naturen.

Var ute och gick förut, det började regna små isdroppar som masserade mitt ansikte alldeles pionrött, det var underbart.
Sen mina vänner gick jag in och körde ett pilatespass som jag avslutade med mina älskade hantlar. Nu känner jag mej totalt genomtränad i kroppen och kan med gott samvete ägna morgondagen åt pluggande.

Ikväll laddar vi för Körslaget, undra vem som åker ut idag....förmodligen den jag gillar mest.....Jag återkommer ikväll

För alla er som hatar vintern och älskar sommarn tänkte jag bjuda på en lite somrig bild...hehe...eller hur?? hehe



Och en skål.......


Längtar ni till sommaren?? Det gör inte jag för jag råkar faktiskt älska vintern!!
Det handlar om att man ska ta vara på nuet...går vi och längtar efter sommaren under halva livet så missar vi mycket som faktiskt är både underbart och vackert.





Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0