Lugn dag blev full av jobb

Gomiddag...jag är mitt i matlagningen men väntar på att kycklingen ska gå klart i ugnen...ska äta kyckling på grönsaksbädd och Victor har beställt hamburgare till lunch så det får det bli.

Victor och jag är ensamma hemma för Peter är till Hagfors och hämtar nåt...jag minns inte vad det var....det var nån grej till företaget och för mej är det information som går in i ena örat och ut i andra....så är det.

Victor funderade över varför August var så intresserad av vad som fanns bakom byrån i hans rum....jag drog fram den varpå en ursöt liten mus hoppade fram. August blev galen av lycka men verkade inte vilja ta den lilla rackaren utan sprang mest runt.
Slutligen hoppade musen ner i Vicces strumplåda så vi la på ett lock och bar ut den. FRIIIIIIIII!!!!!!!!
Detta äventyr resulterade i att jag nu får tvätta alla strumpor och städa hela övervåningen...visserligen välbehövligt men kom ju som ett hån mot min lugna dag.

Dags för lunch och sen laddar vi för Körslaget igen.

Hörs senare...

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0