Ljusnar sakta

Gomorron
Ute ljusnar det sakta, jag har just ätit frukost och sitter i sängen med datorn i knät...tänkte plugga lite psykologi på förmiddan medan Vicce är i skolan. När han kommer hem vill jag umgås med honom, det är inte så ofta vi har hela eftermiddagar tillsammans så då vill jag verkligen njuta av de som är. Vet inte vad vi ska hitta på men vi får se, alltid nåt blir det. Funderade på badhuset ett tag men som sagt, vi får se.
Jag ska kolla igenom etiktentan ochså så jag verkligen kollar av så jag har bra argument när jag träffar examinatorn för överklagan av resultatet. Håll tummarna för både mej och resten av mina kompisar som blev kuggade.

Dags att plugga lite.....

Vi hörs sen

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0