Lång dag

Hej på er.
Saknat mej?? *ler*

Vi har varit i Laxå på fotbollscup hela dan. Det har verkligen varit en härlig dag och barnen har spelat fantastisk fotboll. De var så himla duktiga......och jag tycker såklart att Victor var kungen...
Det var spännande som bara den, vi hejar, skriker och klappar händer, hoppar upp och ner, allt för att lyfta grabbarna mot mål och i mål med bollen. Shit jag älskar verkligen när Victor spelar fotboll......jag är nog en äkta fotbollsmorsa. Jag sa det till en kompis som satt bredvid mej att jag både älskar och hatar när de spelar...jag blir så himla nervös samtidigt som jag tycker det är spännande på ett bra sätt...jag tycker så synd om dom när de förlorar efter att ha kämpat en hel match...jag beundrar deras kämparglöd och deras förmåga att aldrig ge upp hur många mål de än ligger under med. Det smittar av sej på oss föräldrar så vi är i hjärtat med dom nere på plan.........

Jaja, efter cupen följde våra kompisar med oss hem, och sen kom ungarna på den brillianta idén att köpa pizza. Sagt och gjort, det gjorde vi så nu är vi mätta och belåtna...och faktiskt ganska trötta och nöjda efter en helt fantastisk dag tillsammans.......såna här dar skulle man ha ofta....härligt!!


Hörs imorgon
Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0