Julen är ute

Hej svejs på er
Äntligen är julen bortstädad....jag har slängt ut granen, plockade bort alla tomtar gjorde jag ju igår ja......jag har dammat, dammsugit, tvättat och skurat så hela huset luktar rengöringsmedel och aloe vera sköljmedel. Det känns sköööööönt.

Ikväll ska jag träna lite pilates.....måste ju komma igång med mitt nyinköpta träningskit....det räcker ju inte att köpa ett kit och tro man blir smal och vacker...det krävs lite svett blod och tårar också. Peter ska plocka fram min gamla träningscykel som jag köpte för en ansenlig summa pengar och sen ställde i en vrå...han ska också börja träna. Vi får väl se hur det går med våra redan atletiska kroppar...kanske blir vi superman och superwoman...hehehe, skulle inte tro det nej......Cykeln åker nog in nån dag före pilateskitet...eller kanske tvärt om....vi är inga träningsmänniskor. Men men, vi får se....

Imorgon ska jag till Mariestad, vmin grupp ska rätta till vårt arbete....det vi blev så sågade för på opponeringen.....Faan vad jag längtar till nästa termin......jag vill inte fortsätta med den här terminen mer.......ett litteraturseminarie kvar sen är det ny termin.....det ska bli superskönt.........

Särskild Kram till er mamma och pappa

Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0