Hemma och mellanlandar

Jag är bara hemma och mellanlandar lite snabbt, slänger in maten i kylen (nu är den mätt en stund igen) och gör eld i pannan så det blir värme och varmvatten och slutligen förbereder kvällsmaten.
Sen är jag bjuden till en kompis för att kolla in hennes (och hennes familjs såklart) nya vardagsrum medan Vicce tränar fotboll.
Jag hämtar sen Vicce klockan sex och då bär det av hemåt för att fira hans (Vicces) namnsdag. Vi brukar aldrig fira namnsdagar.....det är nog därför det ska bli extra kul att överraska honom med en liten present och tårta idag. Han anar absolut ingenting...det ska bli så kul!!

Nu måste jag iväg en tur igen...förresten, det har snöat här idag...men pyttelite. Alltid något=)

Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0