Grannarna reser

Hej hopp på er igen
Dagen gick faktiskt bra idag....När jag kom hem tog vi med våra Holländska grannar och åkte skridskor i våran grusgrop. Vi åkte tills det började mörkna och det var jättemysigt...men kallt, det var nästan 9 minusgrader när vi kom hem. Det bet gott i kinderna.
Jag var trött intill svimningsgränsen så jag dök i sängen en stund, vi var bjudna till våra grannar på lite fika eftersom de reser hem till Holland imorgon bitti, därför ville jag vara lite pigg.

Imorgon börjar jag jobba 7 igen, kommer nog att vara lite roligare då eftersom man fått sova ordentligt...om jag inte ska ställa klockan på 3 och gå upp och ringa till mina andra grannar (som hade fest igår)...vore nog skoj det...hehehe...skulle kännas jäkligt bra i alla fall.

Svärmor ska sova hos oss inatt och vara hos Victor imorgon när vi jobbar, det gillar dom båda två.

Just nu tittar de på Arn här...det är faktiskt en ganska överreklamerad film om ni frågar mej...men det gjorde ni ju inte hihi.


Det är alltid lite läskigt med ett nytt år tycker jag....som ett vitt blankt papper som man ska fylla med händelser..förhoppningsvis bra och positiva händelser.....det är just det som är lite skrämmande...att man inte vet....men det gör man ju  aldrig...vet vad som ska hända...det är därför man ska ta vara på varje dag som om den är den sista.


Nu ska vi duka fram lite enkel kvällsmat...sen är det nog natti natti.


Dagens citat måste bli
"Alla djur, utom människan, vet att livets huvudsakliga mening är att man ska njuta av det".


Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0