Gomorron

Ja då var en ny dag här....vad det är för väder vet jag inte än för det är kolsvart ute...som att titta en sotare i....?!?....ups
Men blåser gör det nåt förskräckligt....nåja. Idag blir det som sagt Örebro, ska åka om fyrtiofem minuter.
Jag är så glad för jag har fått två böcker sålda från förra terminen...YES!!!!!! Känns skitbra att inkassera 550 kronor idag...TACK TACK:). Och böckerna var inte ens roliga så det känns himla skönt att slippa dom faktiskt.

JAg köpte en bok igår, som är skriven på engelska och den skulle vi läst ett kapitel i inför föreläsningen idag men jag orkade bara inte igenom ens första kapitlet. Kanske beror på att jag läste skitmycket igår eftermiddag...var nog mätt...hoppas det, jag försöker ikväll igen.

Nu är det dags för frukost och sen göra mej iordning lite...sen drar jag.

Hörs ikväll
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: anna

sv: du har nog helt rätt och skrämmande är det. stackars barn

2009-01-20 @ 15:24:40
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0