God fortsättning

Ja hej på er och en riktígt god fortsättning önskar jag er alla.
Själv sitter jag på jobbet ofattbart trött...nej då, jag festade INTE igår, inte ens en klunk faktiskt. Vi var hos goda vänner och firade, åt en fantastisk trerättersmiddag, tittade på Grevinnan och betjänten och sköt raketer klockan tolv. Klockan ett låg jag till sängs men kunde inte somna. Grannarna tvärs över vägen hade fest och de började ringa till oss direkt vi kom hem...de trodde väl att vi var itnresserade av mer party...vilket vi inte var eftersom jag skulle upp och jobba idag...vilket de också visste.......där spriten går in går förståndet ut heter det ju, de var ett klockrent exempel på det igår. Jag skulle aldrig ringa till folk jag visste skulle upp och jobba så jäkla sent...jag är typ skitsur idag. Jag tror de ringde sista gången vid halv tre, då skulle jag upp tre timmar senare...nötter!!!!!
Faan, jag var millimeter ifrån att ringa till dom halv sex imorse när jag gick upp...eller åtminstone legat på tutan när jag åkte förbi.......men man är ju vuxen va.....men hämnden hade varit SÅÅÅÅÅÅÅÅ ljuv.

Det går faktiskt riktigt bra att jobba men det blir nog värre i eftermiddag när man kommer hem och det är lugnt. Men det förståss, då ska vi ut och åka skridskor och grilla korv....sen är vi bjudna på en drink hos våra holländska grannar ikväll....det blir nog bara en snabbis eftersom både Peter och jag ska jobba imorgon......

Har ni lovat nåt eller önskat nåt kul till 2009....jag har avlagt två löften...men de tänker jag hålla hemliga..hihi...Önskat nåt har jag inte för jag är fullkomligt nöjd som det är just nu....kanske skulle passat på att önska att mina grannar hade bott på andra sidan jordklotet inatt men men...lätt att vara efterklok.

Nej, nu ska jag greja iordning inför lunchen här.

Vi hörs igen ikväll
Kramelikram...och var snäll mot dina grannar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0