Fredag igen

Gomorron eller gomiddag vilket ni vill......
Jag har varit uppe och igång X antal timmar, började jobba klockan 7 imorse och det har varit full rulle minsann....jättekul. Jag har skurat lite golv, städat hos en pensionär och plockat lite med allt möjligt. Jag gillar det bättre när det händer nåt hela tiden.

Idag känns det bättre, mycket piggare efter en hel natts sömn, verkligen jätteskönt och välbehövligt.
Idag är svärmor hemma hos oss, hon ska stanna tills imorgon, hon vill rå om oss lite....och vi henne med förståss.

Idag kommer det att bli en fantastiskt vacker solig dag, kallt som hundan men det ska det ju va på vintern.

Jag är fruktansvärt tjock i halsen och känner mej lite krasslig....men jag har varken tid eller lust så jag äter alvedon...igen....hur länge ska det få hålla på?? Nåja, jag säger som Peter brukar göra; Det finns alltid nån jäkel som har det värre, hihihi.

Ikväll ska jag ta mej en lakritsshot som de sparade åt mej på nyårsaftonen...en liten en men det ska bli gott...kanske förkylningen kommer av sej...hoppas det.

I eftermiddag blir det skridskoåkning igen, men idag ska jag handla innan jag åker hem först och då passa på att köpa med lite korv och bröd så kanske det blir grillning också, skulle vara mysigt.

Nästa torsdag ska jag dra igång med skolarbeten igen, jag och min grupp ska förbereda en opponering vi ska ha på fredag.....sen har vi ett avslutande seminarium  den 16e...på min mammas födelsedag minsann.
Sen börjar den nya terminen den 19e och då mina vänner ska jag läsa psykologi, det ska bli jättekul och det är nåt vi alla väntat lite på. Det blir nog väldigt svårt, en del litteratur på engelska och ganska mycket tunga böcker att plöja igenom....det är nog mycket som liksom måste pluggas in också...men men, kul som attan ska det bli.
Så se upp nu alla för nu kommer ni att bli analyserade...hihihi, skojade bara...ni kommer inte ens att märka det...hahaha...jag tänker göra det i smyg...hihihi.

En timme nästan kvar till lunch och sen jobbar jag lite mer än en timma till. Det är lite tråkigt när man sitter och inte har nåt särskilt att göra....men då kan jag ju prata med er istället och det är ju himla kul det.

Jag funderar på vad vi ska köpa till mamma när hon fyller år...det är inget jämt eller så men ändå......men jag tänker i och för sej inte skriva det här för mamma är en trogen läsare av min blogg *ler*

Måste ringa tandläkaren också....ont i en tand...jag har haft det ända sen min tandläkare lagade den men det blir inte bättre alltså....man ser ju hundralapparna fladdra iväg bara man tänker på att ringa till dom...men jag måste nog...hatar att gå till tandläkaren, inte för jag är skraj eller nåt utan bara för att det är så himla tråkigt...och dyrt.

Nej, man skulle kanske försöka vara lite social i alla fall.....
Vi hörs igen senare under dagen.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0