Färdig

Gokväll.
Äntligen är jag klar med mina två sidor nedskriven kritisk granskning av X antal böcker. Kritisk granskning förresten, det vet jag knappt vad det är. Jag får väl se vad jag får för bedömning. Ska lämnas in på seminariet på fredag.

Idag har jag varit på en fantastisk föreläsning, det är inte så ofta man är totalt fängslad av vad en föreläsare säger men idag var en sån dag. Fantastisk klargörande och spännande föreläsning om olika människosyner. Efter den skulle mina reskamrater grupparbeta lite så jag satte mej i biblioteket och pluggade. De har ett rum som kallas tysta rummet eller nåt sånt, där är det skönt att sitta i sitt lilla bås och läsa. Man koncentrerar sej jättebra.

Jag ska skutta i sängen nu, har en tidig morgon imorgon också för min grupp ska gruppa då. Trist att åka ensam nu när man är van att prata hela vägen till Örebro.....får väl både prata och svara själv kanske....givande dialog..hm, nej, lyssnar nog på musik istället.

Ja tyvärr blev det här ett kort inlägg men tiden är inte på min sida direkt ikväll....inte orken heller för den delen.
Nu ska jag lägga mej som sagt och läsa ett kompendie, sen har jag plöjt all litteratur inför seminariet. Skönt!!

Sov så sött mina vänner. Imorgon kanske jag har mer tid...ska i alla fall ta med Vicce och köpa vinterkängor till honom....igen:)

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0