En givande dag....på många sätt

Åkte mot Örebro imorse redan 7,30. Den nya gruppen och jag skulle ses klockan 9. Gruppandet pågick till framåt lunch och flera smarta ideér och tankar dryftades. Jag fick en förståelse om saker jag trodde det skulle vara omöjligt att lära sej, Tack tjejer.

Väl hemma hade jag en timme på mej innan jag skulle hämta Vicce. Vi hittade ett par vinterstövlar, rejält fodrade och ett par Gore Tex-kängor för hör och häpna 350 spänn. Det var halva priset så jag hade en enorm tur.
När vi gled in på parkeringen i Karlskoga ropade en vänlig dam på mej och frågade om vi skulle stanna länge, Nejdå sa jag för jag trodde vi bara skulle till en enda skoaffär. Hon hade 45 minuter kvar på sin biljett och frågade om jag ville ha den, och det ville jag ju såklart.
Lite mer än en timme senare när vi äntligen var klara med alla inköp kom vi på att parkeringstiden gått ut. JÄKLAR, dyra skor blev det tänkte vi...nåja, vi småsprang över det isbelagda torget så fort våra fötter vågade ta oss mot parkeringen. Tror ni vi fick böter??
NEJ!!!!! Vi klarade det och det kändes skitgött faktiskt! Thank you!!

Hemvägen gick varligt för det var ganska halt, duggregn på kalla vägbanor kan inte bli annat än halt.

Nu ska jag skriva klart det allra sista finslipet i mina 2 sidors kritiska granskning inför imorgon....sen tänkte jag ta det lite lugnt ikväll och mysa faktiskt.

Dagens citat blir

"Döm inte förrän du vet"

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0