Dunderrea på skor

Tjingeling hörrni!!
Har sprungit i affärer hela förmiddan...när det gäller kläderna som fanns har jag haft ungefär samma erfarenhet som igår.....men lite hittade jag och framför allt så hittade jag skiiiiitsnygga skor tycker jag...kolla in dom


Hittade dom på Wedins för halva reapriset....gav hundra spänn för dom...mums. Sen hittade jag snygga skor för 50 kronor och ett par rejäla skor för 85 spänn till Victor...gav alltså 235 kronor för 3 par skor...det mina vänner kallar jag FYND!!!!!

Imorse rev jag ut alla sängkläder och bäddade rent med fräscht doftande  lakan och sen la jag på världens vackraste överkast, ett som min mamma har virkat. Bara att hon har gjort det gör det till världens vackraste i mina ögon. Tack mamma!!


Vilket otroligt hantverk och hur många timmars arbete som helst. Vackert!!!!!

Nu ska jag strax åka och hämta Victor i skolan sen blir det pastamellis innan fotbollsträningen.
Vi hörs med all säkerhet ikväll igen.
Ses då om ni vill!!!

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0