Då var det kvällen...

Hej på er igen...... kul att just du tittade in förresten:)

I eftermiddag har det varit full fart...när vi kom hem skulle vi försöka ladda ner lite musik till Vicces nya mobil. Det visade sej inte vara så enkelt som vi trodde. Man var tvungen att registrera sej och betala en summa varje vecka och då få ladda ner X antal låtar per vecka.....man var tvungen att signa upp sig för en viss tid och för att komma ur detta var man tvungen att avregistrera sej...och det stod det ingenstans hur man gör........Hur gör man...nån som vet?? Ska väl gå att bara ladda ner en enda låt mot betalning...en engångssumma liksom...vilken site har sånt?? Hjälp please? Nån??

Ja efter detta letande var det dags för pastamellis och sen ner till fotbollsträningen. Jag släppte av Victor och åkte hem till Lisa och Weine på en fika....min Peter kom dit sen han också så vi satt där allihop och pratade och hade trevligt. Vips så var det dags att hämta från träningen.
Ikväll käkade vi chilibiffar med vitlök, smarrig sås och massor med grönsaker...en härlig middag....till efterrätt semla...eller hetvägg som jag helst äter. Jag gillar att lägga semlan i en djup tallrik med varm mjölk så den suger åt sej och blir helt underbar.....Peter tycker det ser äckligt ut men jag vill helst inte äta den på annat vis.
Hur käkar ni era semlor?? Det är ju en rejäl tjuvstart egentligen och det borde egentligen vara straffbart att börja så tidigt...och det straffar sej nog säker också...med ett extrakilo till eller två.....

Nåja, det är gott i alla fall och affärerna fullkomligt sprutar ut semlor nu...så varför vänta.....

Ska lägga mej tidigt ikväll...har massor med litteratur att läsa till på fredag.....

Dagens citat blir

"Lev i nuet och känn att du har tillfredsställelsen just där du är - inte runt knuten".

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0