Utmanad av Vigdis

Ja jag har blivit utmanad av Vigdis som har en underbar blogg som gör en glad. En utmaning från henne bara MÅSTE jag anta;)

Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg. .
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1. Jag är ett obotligt gottemonster, älskar allt som innehåller socker och har jag inget godis hemma svänger jag snabbt ihop nåt kladdigt och gott typ sockerkakssmet, negerbollsdeg eller kola....

2. Jag avskyr verkligen att gå upp på morgonen, får jag sova till middan så gör jag det....

3. Jag har fruktansvärt svårt för att hålla mej för skratt när nåt går på tok för nån annan. Nu menar jag småsaker men saker som gör andra irriterade....typ när Peter grejar med nåt och det inte funkar som han vill och han då blir irriterad....då skulle jag kunna gapskratta men gör det inte såklart för husfridens skull utan stänger in mej på toaletten och trycker en handduk för ansiktet som jag skrattar i lite försiktigt...i smyg..(det där har jag efter mamma...tack mamma*ler*)

4. Jag kunde varken sortera tvätt eller starta en tvättmaskin när jag träffade Peter utan det är han som lärt mej det.

5. Jag hatar verkligen varma toalettsitsar...det är bara SÅÅÅÅÅ äckligt att komma till en toa som nån nyss suttit på så värmen är kvar.

6. Jag tycker inte sommaren med getingar i saften, fästingar i sängen, knott i håret, soleksem överallt, badeksem där soleksemen inte kommit åt, ac som inte funkar och svett som är konstant oavsett om man står i en iskall dusch eller inte utan jag är en vintermänniska som älskar kyla, snö och att skrapa is på bilrutan på morgonen.

7. Jag är en riktig datanörd....sätter på datorn innan jag sätter på kaffet på morgonen...då är man datanörd har jag läst nånstans.

Jag utmanar:

Nina
EvaLena

Sandra
Tess
Lotta
Sara
Susanne

Kommentarer
Postat av: tess

Hej gumman!!!! Glad ja blir å höra av dig då!!!!!! Nästan så ja vill ha den där sommaren så du kan jobba lite med oss.... då e de så trevligt!!!



Jag får se om ja antar utmaningen... eliiiiiite dålig på sånt.. ja orkar liksom inte å kan fasen inte ens länka så ja brukar hoppa... å vem har sagt att ja vill ge någon några sanningar om mig??? HI hi hi.... skojar...



Hoppas allt e bra!!!!! //Tess

2009-02-26 @ 22:34:50
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

GLAD ja blir ska bli så trevligt!!! Vet du vilka du ska jobba för ännu???



Ja vet att de e mycket,, för Daniel har de varit fullt ös medvetslös DIREKT så jaaaa de e lite tufft tycker även ja som står bredvid å ser att han bara har latinska ord å kroppen i skallen... men som tur e e man ju själv intresserad så de får väl vara så att de e just sjukvård å kroppen å sånt vi pratar om tre år framöver. Han klarade första salstentan med ett VG i alla fall så de e skoj...



Nu tar ja kvällen! Natti



Tess

2009-02-26 @ 22:42:05
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja MIG får han väldigt gärna träna på... inga fel alls de hi hi hi hi //Tess

2009-02-27 @ 10:50:56
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Kul Att läsa!

Jag ser att jag skulle kunna lägga till ett par punkter hos mig själv också ;)

2009-03-01 @ 20:51:07
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0