Tuff dag, men härlig ändå....

Riktigt tuff dag med väldigt mycket att göra...det är alltid så när Peter plogar eftersom vi i vanliga fall har lite "delade" sysslor hemma. Men det har gått bra även om jag är totalt jättetött just nu....både fysiskt och mentalt....Känns väldigt skönt att bara slappa framför teven nu äntligen. Snöskottningen, vedbärandet, mockningen, hästskötseln, matlagningen, disken...ja, rubbet är klart och det känns sköööönt!!

Passade på att ta lite kort på våra kusar förut....
Lilla Bella......


Och bamsiga Ior......

Å så här snygg är min nyskottade uppfart


Avslutningsvis måste jag bara skryta lite...har ni provat den där "leken" jag la in igår, den med den röda fyrkanten som ni ska hålla undan från de blå figurerna och den svarta kanten? Hur många sekunder har ni klarat?? Kan ni gissa hur många sekunder Vicce klarade idag??

Jo han klarade 50,631 sekunder!!! Helt otroligt!!!

Nu ska jag lägga mej och plugga lite innan John Blund kommer.
Här snöar det fortfarande.....

Kramelikram!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Va fina hästarna va :)

2009-02-09 @ 18:23:56
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0