Trötta...

Efter badhuset en heldag är vi mosigt sömniga ikväll..ni vet sådär gott sömniga så man somnar sådär gött...
Det har varit en helt otroligt härlig och rolig dag. Lisa och jag tog ungarna och åkte till badhuset där de hoppade trampolin allt från den lägsta till den högsta (hur törs de?????), busade runt, simmade och hade kul. Jag har hoppat tremetern en gång och det var skitläskigt. När jag kom ner i vattnet kröktes kroppen liksom till ett C...ett stort C!?!....och fötterna ville liksom upp till ytan före kroppen.....det är alltså inte normalt för när man tittar på ungarna när de hoppar så landar de typ på fötterna...sjunker ner och kommer såsmåningom upp med huvet först...smidigt och fint.....INTE JAG....flämtande och viftande kommer jag upp efter ett enormt kämpande med att få mitt C att ändra form så jag kan börja simma uppåt istället för...eehh, neråt eller åt sidan.....hopplöst osmidig......Jag simmar istället och lämnar trampolinerna ifred. Kul hade vi!!!!!

Mc Donalds efter det (ja, vi hade helt enkelt slut på energi) och sen gjorde vi en härlig marängswiss när vi kom hem. Vicce och Nils bytte presenter och sen var dagen slut:). Nu sover hela familjen här och snart jag med.

Tittade på Lets Dance lite men det tycker jag mest är PINSAMT i år. En och annan dansare finns det väl men det mesta är förnedringsteve tycker jag. Får faktiskt gåshud......

Congratulations on you BIG day today George!!!!!

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0