Tentan är här...Hjälp, var kan jag gömma mej??

Mmm, ungefär så känns det...jag har just skrivit ut den och läst igenom den. Det handlar om ett missbruksfall ur vilket jag ska leta efter det etiska dilemma som jag då ska analysera utifrån vissa kriterier. Jaja, det etiska dilemmat har jag kanske hittat men jag måste vara noga så jag inte missar nåt. Vill inte missa den igen...måste vara mer alert och engagerad än jag var sist....Sen måste jag vara STRUKTURERAD, STRUKTURERAD, STRUKTURERAD i texten...det får jag bara inte glömma....STRUKTUR STRUKTUR STRUKTUR....får ha det som ett mantra i fem dar nu.

Nåja, ska snart åka och hämta Victor vid skolan, vi åker direkt och gratulerar min morfar. Det ska bli så himla kul att träffa både mormor och morfar, de är faktiskt ett enastående par, pigga och alerta trots hög ålder. Jag älskar dom jättemycket!

Nu måste jag göra klart det sista före avfärd.

Kramar i massor så hörs vi ikväll.

Förresten...solen skiner från en klarblå himmel och det är sju minusgrader. Det riktigt gnistrar ute...UNDERBART!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0