Skön morgon

Har just läst lite bloggar..finns några jag följer dagligen och som jag tycker är riktigt bra och inspirerande att läsa. Idag består av handling..jag ska åka in och handla lite mat till helgen och ingredienser till kalasbaket. Håller fortfarande på och ringer runt för att få tag i DEN födelsedagspresenten men det verkar svårt...fel årstid...suck. Vi får nog tänka om och det snabbt.
Ja, när jag handlat så ska det städas hade jag tänkt...får snart ställa en skyffel innanför dörren så folk tar sej in....eehhh, nejdå, kanske inte sååå illa men städas ska det göras i alla fall.
Här står MTV på som vanligt på mornarna..fattar inte varför men morgonen blir så mycket piggare med musik...just nu Kate Perry...Hot and cold..rätt schysst video och låt...visserligen lite uttjatad men helt OK.

Time to get started

Var rädd om dej!!!!!!

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0