Sjuk son....suck

Som jag misstänkte igår så insjuknade Vicce i halsont och en eländig snuva. Ingen hög feber men han känner sej hängig...vi tar det mest lugnt idag.

Sitter med en kopp kaffe, jag har köpt Blå Mocca för första gången och jag måste nog påstå att det är det godaste kaffe jag smakat, lent och gott.

Himlen är mörkgrå och man nästan känner att det luktar snö. Imorgon har vi information i skolan om vår studiepraktik vi ska ha nästa termin. Funderar på att ta med mej Vicce då....OM han inte har hög feber förståss för då stannar jag hemma. Får hoppas mina klasskompisar tar information åt mej i så fall.....
Vi ska på intervju med gruppen imorgon också, intervjun ska sen ligga till grund för det arbete vi ska jobba med i vår. Diktafoner är väldigt bra såna gånger när man inte kan följa med.....hoppas Solan har med sin *ler*. Nåja, vi får se hur den här dagen artar sej, Peter kan kanske vara hemma imorgon, det beror ju på om det snöar eller inte.

Ska baka bullar idag tänkte jag...och plugga (tror jag). Läste ganska mycket igår kväll/natt...handlade om känslor, ganska invecklat och skumt om ni frågar mej.

Minns ni dikten jag skrev igår, har fått svar idag vad den heter. Det är egentligen en sång som heter Varför och är skriven av Karin Boye!!

Okej, dags att köra igång med bullbaket.

Hörs sen!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0