Sambuca och psykologi

Det kan bli en riktigt bra blandning när man ska skriva om Freuds undermedvetna och förmedvetna medvetande....eller kanske inte.
Jag ska i alla fall börja skriva lite referat på den sista artikeln....ska va klart till på onsdag så jag har gott om tid....duktigt Anki.

Vi har kollat på Terminator 3 ikväll och den var rätt så bra. Jag hör till den lilla skara som tycker Terminatorfilmerna är coola.....hur ocoolt är det....

Dagens citat....påhittat av mej...ganska okej tycker jag...

Har du bara Kämpat, är även en sista plats guld värd

Kramelikram och gonatt

Kommentarer
Postat av: tess

Ja den e fin... från Party LIte //Tess

2009-03-01 @ 11:01:55
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0