Saknat mej?? *ler*

Det hoppas jag ni har..hehe...gillar att vara önskad och saknad.
Huvudvärken har hållit i sej hela dan nästan. Tog ett par alvedon och hoppade isäng imorse när Victor åkt till skolan. Något piggare när jag vaknade, det var verkligen skönt att sova.

Under dagen gjorde jag ingenting alls egentligen, inget mer än tvätt och disk å sånt vanligt vardagsgrejs....

Hämtade Vicce när han slutade...ja ni vet ju vid det här laget att bussresan tar längre tid på onsdagar och just på onsdagar har vi inte den tiden. Han måste hinna äta mellanmål och göra läxor i lugn och ro innan fotbollsträningen........

När han tränade fotboll åkte jag och handlade...ja, kylen var hungrig igen...men nu är den matad och rapad.

Dimman ligger som ett blött äckligt täcke över all den vita vackra snön......HJÄLP SNÖN SMÄLTER!!!!! Stopp!! Stanna!!Freeze!! Bort med dimman och plusgraderna och fram med minusgrader och solsken!!!
På fredag ska vi till pulkabacken och leka och grilla korv och då får inte snön försvinna. Den får verkligen inte försvinna och HÖR sen.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har också huvudvärk :/ , du har vart dålig på att uppdateraidag :o har vart och kollat flera gånger men du hade inte skrivit :(du får uppdatera lite oftare tycker jag :D, jag tycker snön kan ta och försvnnanu så att solen och sommaren kan komma fram :)

2009-02-25 @ 22:12:00
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Evalena

Fredagen verkar vara hotad.. men vi får väl se om det vänder

2009-02-26 @ 06:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0