Rent och fint...

Oj vad härligt svettig jag blev...nu är det fint både i stallet där jag öste ut hela Iors box och la in ny härlig spånbädd och mockade hos Bella (som faktiskt är mycket rensligare än Ior), och på gården där det nu är nyskottat och alldeles förträffligt snyggt om du frågar mej.
Aaaah härligt...sitter nu med ett glas iskall apelsinjuice och njuter av tillvaron.

Imorgon har föräldraföreningen bytardag i Åtorp där man får lämna in grejer man vill sälja eller bara glida runt och kolla om det finns nåt man vill köpa. Jag lovade i ett svagt ögonblick att jag kunde vara där hela dan, från åtta till fyra...Nåja, det får lösa sej...har stallet också på morgonen eftersom Peter plogar men som sagt, det får lösa sej. Ska bli kul att träffa lite folk och framför allt ska jag kolla om jag kan hitta skidor och pjäxor till mej och Vicce.

En dag för ett par år sen tänkte jag hämta hem mina skidor som jag hade när jag var ung ifrån mina föräldrars garage....fick då reda på att min lillebror en gång i tiden hade sågat av dom och gjort trickskidor av dom...ungar.....(för det var när han fortfarande var en unge;)).....nåja, kanske var lika bra för dom var ju gamla....och säkert för små också *hihi*.
Men nu ska det som sagt bli ett par igen..hoppas jag.

Nu ska jag lyssna på inspelningen jag pratade  om förut, för nu har vi ju varit ute och fått lite frisk luft.......skööönt!!

Hörs ikväll igen om ni vill

Kram

Kommentarer
Postat av: vigdis



Tack så mycket för att du tittade in i min blogg. Roligt att du gillar den =)

Ha en fin fredagskväll.

/kram

2009-02-06 @ 21:26:21
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Evalena

Tjenare läste att du älskar att skotta snö , du får gärna stanna till hos mig och skotta också..fniss . Ha det bra , ses snart

2009-02-07 @ 10:51:43
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0