Pigg fast jag borde sova....snart

Örebro imorgon, vi ska grupparbeta på förmiddan sen är det föreläsning på eftermiddan...mer biologiska teorier.
Jag kollade på Mia och Klara förut, helt okej faktiskt. Har inte kollat på det regelbundet eller så nån gång utan har mest ramlat på det lksom. De hade lite nya karaktärer den här omgången tror jag, även om jag kände igen en del. Kan väl inte påstå att det var nån gapskrattvarning utan mer ett dovt fniss nån enstaka gång. Nåja....

Å inte fasen kunde jag se Inter spela idag heller...varför sänder de såna matcher på Canal+ kanaler för....borde sändas på typ 4an eller SVT som alla har....det är ju hemskt att bara de som har canaldigital ska få se matcherna..skit säger jag. Nåja, Barcelonamatchen gick ju på 4sport tror jag det var...alltid nåt..men va fasen INTER är ju för fasen allmänbildning att se...ett måste...ett begär.....ett.....ett.....ett.....det är ju...ju....ju....bra ju....fnys...

Jag borde verkligen läsa lite psykologi ikväll...är dessutom hemskt godissugen, jag som inte ätit godis på typ 3 veckor....hm, kanske får gegga ihop nåt sen...kanske....bara som en energikick eller nåt...ja ja, nej det skiter jag nog i..3 veckors avhållsamhet åt skogen på två tuggor..nej, jag får nog ta en frukt.....eller kanske en morot...det får man dessutom färg i hyn av, man blir brun av morötter...ja jo, jag tar nog en morot, kan behöva lite färg i mitt vinterbleka face.

Familjen sover redan...jag borde verkligen, men kan inte just nu...är pigg.

Dagens citat

"Den som inga barn har, vet inte vad äkta kärlek är".

Kramelikram och gonatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0