Mums

Mmmmm, vilka otroligt smarriga biskvier jag bakat...undra om det kommer att finnas kvar några till kalaset imorgon?? SÅKLART DET GÖÖÖR, men skitgoda var dom......sen bakade jag havreflarn, la dom dubbelt med choklad emellan...tack för tipset Helena;)...det blev verkligen skitgott.

Lite bild bevis på biskisarna



Här ligger de små rackarna och väntar på att bli doppade i.......


.......den underbara smälta chokladen.....


Å här ligger några av de små godingarna och bara väntar på att bli uppätna....

Victor och jag var tvugna att smaka och de var verkligen gudomligt goda.....
Imorgon bitti väntar sång och presenter sen blir det pulkabacken och lek hela dan.....
Imorgon eftermiddag blir det födelsedagskalas för hela slanten. Vi ska ha en underbar dag imorgon, en riktig drömfödelsedag!!!

Kramelikram till er alla

Kommentarer
Postat av: sara

Vad himla GODA biskvierna såg ut! Jag älskar biskvier! Kan du inte lägga ut receptet? :)

2009-02-17 @ 22:35:14
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0