Morgonstund har guld.....

Nu trodde ni nog jag blivit galen, jag som är så morgontrött....men idag är morgonen piggare än vanligt vilket är ganska skönt.
Läste till sent inatt, satt med artiklarna och fick väl ihop nån form av resultat....kommer att slipa på det under helgen.
Nu på morgonen ska jag läsa kognitivism eller kognition som det heter  också. Ska bli spännande.

Funderar på att åka och handla nåt snyggt i klädväg senare idag men jag får se...är skönt att bara vara hemma också.

När jag gick till vedboden förut och hämtade ved så var backen frusen och natten har varit klar men termometern visade ingen minusgrad....konstigt, har varit kallgrader inatt kanske.
Det har tagit väldigt hårt på snön tyvärr, hoppas den ligger kvar till imorgon när vi ska till pulkabacken...annars får vi väl hitta på nåt annat...

Fåglarna håller serenad ute...är det ett vårtecken tro? Det har varit tyst så länge nu, förutom runt matbordet då förståss för där kacklas det.......men nu kvittras det i träden....nåja, det är ju mars om ett par dar så det är väl inget annat att vänta antar jag.
Såååå mycket som pekar på varmare årstid och JAG VILL INTE... jag är inte klar med vintern än ju....SNÖ SNÖ SNÖ.....

Nej, nu ska jag stoppa huvet i en tjock psykologibok och det ska bli underbart

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0