Läxor....

Victor sitter med sitt berg med läxor....hans lärarinna måste heta "Läxan" i mellannamn, hon gillar verkligen att ge läxor. Han kämpar på och är jätteduktig. Han mår bättre idag men har fortfarande ont i halsen och är snorig.

Jag tog med honom till stallet när jag mockade för att han skulle få lite frisk luft i näsan, det är viktigt fast man är sjuk.

Vi har just ätit lunch (stuvade makaroner och köttbullar) och jag tänkte också plugga lite...ska söka lite artiklar som vi ska arbeta med inför nästa seminarie. Vi får se vad jag hittar.......om jag hittar nåt.

Min grupp har gjort ett otroligt jobb idag, skrivit hur mycket som helst och det var superbra! Nu är dom på informationsmöte om praktiken vi ska ha nästa termin......

Nu till Artikelsök.......

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0