Läs Läs Läs

Ja, det är vad jag ska göra idag. Det ska bli kul för det är en spännande bok om hur man får till ett bra möte med en klient, sett ur ett psykodynamiskt perspektiv tror jag det var...har som sagt knappt börjat läsa än.
Till på torsdag ska jag läsa den och skriva reflektioner om den + att jag ska skriva 2 sidor om vad jag vill bli bättre på i professionella samtal med människor...det är ju väldigt lätt att veta eftersom jag har haft så himla många samtal...inte....Jaja, det blir nog väl, ska ha kommunikationsövningar på torsdag så det är bäst att förbereda sig noga. De brukar vara både lärorika och roliga.

Gjorde klar tentan inatt......hoppas nu bara att det räcker till....jag är så himla osäker så jag vågar inte hoppas, men nu har jag gjort mitt bästa i alla fall.

Nu ska jag fortsätta plugga....blir en intressant stund.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

plugga inte ihjäl dig nu..

2009-02-16 @ 12:54:08
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Lycka till med tentan! :)

2009-02-16 @ 18:32:02
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0