Kväll med temp

Mmm, Vicce har haft ont i huvet till och från hela helgen och nu ikväll tyckte jag nog han var lite blank på ögonen....jodå, han har lite temp. Suck..vill verkligen inte han ska bli sjuk igen...

Simon var här och gratulerade honom i eftermiddag och de spelade...Guitarr hero såklart. EvaLena var med och vi satt och pratade ett slag. Receptet på biskvierna som jag bakade kommer från henne, hon är grym på bakning...ja hon är faktiskt grym på väldigt mycket saker....förutom att hon är grym så är det faktiskt så att hon bor i ett hus det spökar lite i.....cooolt.  Kolla in hennes blogg om ni vill elkarlsson.blogg.se eller följ länken jag har inlagd.

Ute är det lite duggregn (som jag förståss INTE vill ha) och alldeles disigt. Vi tog nyss in hästarna och de gillade verkligen att komma in ikväll. Det går älgar på gärdet bredvid vår hage och Bella vädrar ängsligt när det börjar mörkna. Vi har även ett antal små söta harar som sitter i balen och äter varje morgon...de skiter i balen också vilket inte är lika kul (för hästarna). Jag stod med grepen och lastade mat i kärran förut när jag kände nåt kallt som föll ner i min ena dojja...jo, det var en frusen harskit hihi. Men de är så söta så vi bjuder gärna på litet buffe´bord åt dom. I love the countrylife!!!

Har föreläsning imorgon, behaviorismen....blir nog hemma om inte Peter kan vara det med Vicce.

Nu blir det lite zappande på teven...och lite chips
Sen plugg.....igen...

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0