Kattbus...

Då var det redan eftermiddag, jag har hämtat Vicce från skolan och skjutsat honom till Simon (som ni redan vet). Jag stannade på en kopp kaffe och lite prat innan det var dags för mej att åka hem och greja. Man vill ju hinna med en del när man är "ledig". Tänkte försöka plugga lite men först ska jag slänga på en köttgryta...Jag köpte nåt som hette Viltpanna häromdan och tänkte prova om det är gott.....


Jag brukar aldrig köpa halvfabrikat (nästan aldrig i alla fall) men det här lät himla gott, vi får se...recention kommer senare.

Kolla på våra katt ska ni se en som är tagen på bar gärning, han gillar nämligen en alldeles speciell blomma vi har i vardagsrummet...fråga mej inte varför för den ser verkligen inte god ut.

Åh vad smaskigt........





















Lite svårt att få tag i kanske....(kolla tungan)


Vaddå?!? Jag har inte gjort nåt.....blomma??? Vilken blomma???

Nu ska jag bosätta mej vid spisen ett slag.....

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0